Tuesday, June 09, 2009

Mereka Kawan-Kawan Saya...

Salam fwenz.. Entry ini adlh dari rentetan kisah kawan-kawan saya yg telah membuatkan saya berkecil hati smlm...Smlm sy ade mengatakan yg saya akn pergi jika kwn2 saya sudi menjemput mereka ke majlis bersejarah mereka. FYI kalo saya tiada halangan, walopon jauh saya akn pergi meraikan hari bahagia kwn2 saya.. See.. Tgk picca2 di bwh nih. Layan gambo ni dulu smbl saya ceritakan psl mereka...
Ok..Purple in colour. Ni kwn baik saya di Pm dulu. Linda namenye. Linda berumah di Fazlinda1982.blogspot.com. Saya adlh pergi ke wedding Linda di kgnye di Sg Besar , Selangor. Sgt jauh kan?? Tapi, saya gigih pergi coz die mnjmpt saya dgn seikhlas hati. lagipon die kwn saya...Bukan saya nk kata yg lain bukan kwn saya. Tapi, saya adlh kecik ati kalo kwn2 yg baik n mengenali sy tidak jmput. Pegi ke x pergi blakang kira. Ingatan 2 yg penting kan....
Yang ni plak adalah perkahwinan rakan saya Sarra Aznida di Mantin. jauh jugak dari rumah saya kan?? Saya pergi ok.. Ngan kwn2 saya yg vogue the vast tuh, Sue n Ecah. Hihi... Ni adalah kwn2 baik sy di maktab. Mereka x penah melupakan saya. Kami telah pergi bercuti bersama-sama ke Langkawi 2 taun lps. Nnt sy wat entry tok itu yek kalo sy rajin. Hehe...
Eh!! Nape plak Dak Nuee wat entry2 yg pelik2 nih ek. Hehe... Yolah. Cubo ko pkr kalo kgkwn ko x igt kat ko?? Sedeh x?? Kwn2 yg sesame bergelak ketawa d zmn persekolahan n pembelajarn dulu. kenangan2 manis seme tu wei..
Pesanan khidmat msyrakat.. Kalo ko de kwn, hargai la kwn2, hargailah saat manis anda n kwn2 anda.. Nanti ko da tua akn tringat wei...

0 comments: