Friday, November 05, 2010

10th Episode... Thanx All..

2 october 2010

Diowg agkat aku ats katil PE room. Tuka kan bju seme. Da x pki la jubah putih tu. Da tuka uniform pink blk yg beso gedabak tuh. Hihi.. Mentang2 la aku branak sebab PE kan, seme kerumun kat aku. kasi psg alat cek BP blh kiri tgn, cucuk line lagi satu. Beso punye line yg de jarum bercabang dua tuh. Cis!! Cam ikan da tgn aku diowg wat. Cucuk sana, cucuk sini. Dua2 belah tgn aku diowg cocok. Sblh kanan diowg psg drip yg smbg ke mesin ape ntah. Malas da aku tanye lagi. Bile aku tanye diowang wat xtau. Da mls nk lyn kot.. Yela.. Salah aku gak suke nau tanye2. hahaha...
Panggil suami die masok. Sister yg sambut anak aku tadi perintah kan balacinye. Wui.. Perintah ko. Encik Z pon msk la ngan muka sememehnye tuh. Tersengih-sengih ngan muka takot2. Aku thu die takot kang terserempak ngan owg nk branak ke kan?? Die kan penakot piang.. Aku thu la wei.. Laki aku. Penakotnye Ya Rabbi.. Smpi skang die x penah lagi tgk luka kat perot aku nih. Haiiiyoooo... X tau la kalo die yg sakit. Cmne gaknye..
Die msk kejap jek. Cian kot tgk keadaan aku yg lemah nih. Cewah!! pdhal aku ngantok. Ckp pon cam owg lalok.. Die usap2 sket tgn aku, pipi aku, bgthu seme family de kat bwh. msti bsg spital nih. Ko pmpaham je la kan.. Family yg riuh itew. Muahahaha... Pastu Encik Z tros blah slps soh aku brehat. Cis!! aku nk le die lelame sket kan dok lam tuh.. Tapi, hareeeemmmm... Takot la tuh dengo owg branak. hehe.. G pon sebenonye lam PE room nih mmg xleh dok lelame. Tapi kat luo PE room de sign WAD RAKAN SUAMI.. Ape ke hal???
Seksa sgt aku rsa dok lam PE room nih. Skali lagi aku pose. Xleh mkn. X ksh la tuh. Sbb ubt lalok nih pon masih menguasai diriku. Ngantok jek manjang.. Tapi aku sgt la haus ko tau. Naik kering tekak aku. Nak tln air liur pon payah. Masa diowg kasi aku mkn ubt tu la aku amik ksmptn. Sedot air puas2. Diowg kasi aku mnm pki straw. Ye la kan.. Da terbaring gtu. Nk bgn x pat. Pinggang aku ghase nk pth. mesti ubt bius da nk abis nih. Diowg bgi ubt thn skt 2 bjk. Besau lak tuh.. X ckp ngan tuh, injection ntah bape kli. Aku tanye lagi. Asal lak kna injek?? Xnak kasi drh beku katenye. Kan aku trbaring je x gerak2. Takot drh blok nnt lagi ssh wei. Lmbt baik.. Thn je la injek tuh. Smpi lebam2 bahu aku kna injek.. da la tgn kiri da serupa belon diowg msk kan ubat. kembong ko.. Sakit x bleh nk ckp la. Lebam pon da dkt nk biru..
Aku x sedo yg aku da tdo bape jam. Bgn2 jek aku rsa perot aku sgt la skt cam memulas-mulas. Cam 1st day ko period tuh. Ditarik-tariknye urat perot aku nih. Trmsk urat kentot skali kot. Muahahaha... Tapi aku still bleh thn lagi. aku kan wanita besi. ekekeke... Nurse dtg lagi tanye nk ubt thn skt lagi ke?? X mau aku ckp. Ececece.. Slagi leh thn, aku thn.
Lame tol awk tdo yea.. hahaha.. Da ngantok kan?? Nk wat cmne.. da pagi da la. BP aku pon da mla slow down. Btol la ni hanye penyakit wanita mngndong. Pas baby kua, seme back to normal. Alhamdulillah.. Diowg da cabot seme ubat2 kat tgn aku, diowg lap2 bdn aku kasi bersih. Tuka bju seme.. dan yg pntg, kasi mkn.. Yaaahhoooo.. Aku mkn ngan lahapnye. Lapo weh..
Jap g kite anto awk msk wad yea.. Orait. Maknanye seme da stabil la. Xde pe yg perlu dirisaukan lagi..
Tapi cmne la Baby aku eh??? Bleh ke die survive ngan bdn yg kecik tuh?? Camne la die nyusu eh?? Diowg bagi FM ke?? Wei... Aku xnk anak aku mnm FM la... Aku nk BF die... help,help,help... pe ke hal plak aku mnx tlg kan?? Ni mnjerit lam ati yea...

Bersambung...

0 comments: