Wednesday, April 01, 2009

Selamat Tinggal SKPM...

" KAK SU "
1) xpe dik..redha ngan takdir Allah. Akak yakin Nuee akn dpt lbh baik dr ape yg de skang. Allah yg tentukan rezeki kite bukan diowang! Best of luck dik. I'm going 2 miss u.. Akak xkan dpt adik sebaik Nuee n Linda
2) Sayang selalu dik. pntu umah akak sentiasa t'buka utk Nuee. Take care dik.
" ABANG MAN "
Nuee x sepatutnye pegi. Kepakaranmu dperlukan di SKPM. Tp, pntdbir itu bute n bisu. Abg sgt kecewa pd pntdbr. Kami semua akn tetap rindukan Nuee di SKPM. Tq ats segala2nye slama ni. Igt kite sdara. Abg Man...
" LINDA "
Kak, jgn le ckp cmtu. sy cam xdpt trime khlgn akak kt SKPM... bnyk kngn kte brsma
( mmg bnyk Linda.. Kite je yg tau kan??? 2 seme rhsia kite.. jga dri bebaik.. )
" KAK ROZILAH "
askum. Akak bingung dan sedih ngan situasi ni.Kuatkan semangat kerana akak pon penah rasa ape yg ko rase. Akak akan merindui Nuee!!
" ARIP "
Susah aku nk gmbrkan prasaan aku.. mntak maap bnyk2 aku dh cuba yg terbaik yg aku mampu, skt dada aku thn sebak dpn ko..aku hrp ko brsbr n jgn lupa kwn2 kt sini
" ABANG NAN "
abg mgharapkan yg terbaik utk Nuee. Kami bersama2 anda. Tq..
" KAK AZMAH "
1) Salam Nueex nk ke mnx tlg YB, skang ni die jga bhgn pndidikan psl 2 aritu die anjurkan lwtn ke tgnu. masa lwtn dia ada mrayu pd guru2 th6 spya naikkn blk prestasi durian tggl, akak rasa klu dia tahu masalah ni mesti dia tlg sbb Nuee ajar th6
2) Tp insyaAllah ramai org nk tlg dan doakanspy x jd tkr, akk dgr ptadbir pon syg nk lpskan Nuee ( kalo syg nape die x bertindak awl kak???!!!)
akk lg truk klu nuee xde. Sdih & tension gila nk ajr th6, pngalman dahle x de..hrp2 benda 2 x berlaku ( da berlaku pon kak.. Nasik da jd bubur.. )
" ALONG KHANAPIAH "
Maaf tak dengar mesej masuk. kami pasti terasa kekurangan. Walaubagaimanapun tabahkan hati, kerana di tempat baru orang lebih menghargai kita. Dugaan akan mematangkan kita.Lagipon di SKPM ini dah tak seindah dahulu. Jaga diri baik2. Tq..
" MUSTAKIM "
Good luck kt sek br. Sy pun nk ucapkn terima kasih ats kerjasama Nuee selama nie. Tq so much..
" KAK SAL "
Walau di mana pon Nuee berada, semoga Nuee b'jaya. Slmt b'tugas di tmp baru. Kahwin jgn lupa jemput akak ( eh mesti le nuee jmput.hehe... )

Ni seme adlh sms dr kwn2 yg x jemu2 bagi sokongan.. Thanx a lot uowls.. De lagi sebenonye. Ngan sms dr ank2 murid Dak Nuee lagi.. Tgn da ponek la nk menaip..
Argh.. Aku sgt2 terharu..Aku xkn lupakan korang seme. Walopon di sekolah baru nnt de kwn baru, tp, mybe x same ngan korang...

8 comments:

lillies said...

salam..
nuee...kita ni senasib....pentadbir bole buat macam2 helah mengatakan yg diorang susah nak lepaskan kita...tapi tu sume lakonan....bukan nak menghasut..tapi itula kenyataannya...dorang hanya akan simpan org2 yg pandai kipas....

itula kenyataan dunia pendidikan sekarang ni...org2 yang jujur & ikhlas sentiasa akan ditindas...

nasib nuee same je macam lillies....kuatkan semangat k sayang....
jangan nanges2 tau...x berbaloi airmata nuee tu utk diorang.....
lillies faham perasaan nuee..sebab lillies dah rasa benda tu....sakit sangat sampai xde perkataan yang bole gambarkan rasa sakit tu.....

nueeunlimited said...

salam..
betol 2 lillies..owang yg pndai kipas senyum bila kite g. diowang suke tgk kwn2 kite nanges2 bagai bile kite ditukarkan..
sia2 la usaha kite selama nih..
xpelah ni hari diowang..
Allah 2 maha mengetahui segala-galanye. Berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikulnye..
Xpelah.. Nuee rasa akn happy di sekolah baru nnt. my 1st impression bile g lapor diri td, wrga skolah 2 seme sgt low profile..

adamafnan said...

xpaham tp xpolah..
rezeki di mana2 aje..Allah yg tentukan..bukan org yg berkuasa tentukan..

ajar kek SKAR la..hehehe

good luck @ new school..

Blushwax said...

OOo....dah tukar sekolah? Good luck in the new school dear!

nueeunlimited said...

adamafnan..
arahan pertukaran yg x munasabah la..
skang da kiro2 lagik.da speaking london jo da skang nih.hehe..
baik ngaja semobok jo.kih3x...

nueeunlimited said...

kak raf..
tq2..happy belated bday.celebrate kat melaka ngan kak red ek.hehe..

sayonara said...

Salam dik nuee...padulikkan sama diaowang...yang penting life must go on...don't worry be happy... what ever u do n where ever u go...n jgn lupe hanya kepadaNYA kita berserah dan hanya kepadaNYA kita memohon pertolongan..."DI matamu ku lihat sinaran bercahaya.....teruskan hingga abis lagu k...he...he...daa...

nueeunlimited said...

salam sayonara..
eh cam penah nyanyi je lagu 2 kan?? huhu..lagu terakhir yg kita berduet 2 kan..
Nuee ngah mempedulikkan diowang lani. kih3x..Tapi tidak la mempedulikkan kwn2 yg bnyk memberi sokongan n semangat..