Sunday, April 19, 2009

Dan Lagi....Layanzzzz...

Layanzzz..... Video masa setting2 smlm. X bape nk smooth la flow robot nih. This is not the actual programming. Benonye ni konon2 Hang Tuah n Hang Jebat ngah lawan la. Bebudak nye idea. Dak Nuee ngikot kan jek... Tapi, no much time 2 wat programming yg kebabom. Lagipon kalo canggih2 sgt kang da tntu judges cam konpius jek kan??? Budak wat ke ckgunye yang wat. Hehe.....

video

2 comments:

razmanmohammad said...

askum.dak nuee. ni abg man daa...
tahniah dpt award. hebat2. nanti kena aja kite e.

skrg kan dah susah nak tanye2.betol la "diorang" tu.sampai ari ni, den msh goram lg ni.stakat ni blm ado apo2 penjelasan drp diorang.

apa pun tq sbb aja den buat blog. rasa dah ok sikit. tapi nak tambah2 yg lain dah lupo lah pulak.
nanti ada maso tlg aja k.
tq sbb ada tgok blog den yg tak seberapo tu.rasa nak try tambah video, tp dah cubo tak dpt la pulak. bg tips leh.sebonanye byk nak tanyo. tp dah jauh susah la pulak.

hal yg kt PM tu, den ado bncg ngan kwn2.hari2 dpt juga mklmt terkini. apa2 pun den faham bona prsaan nuee tu. drp apo yg den baco kat blog tu,den terima kptsan yang nuee pilih.

smga lebih hebat di SKT. dah bjayo jgn lupo kito lak k.

jmpo lagi. bye..

nueeunlimited said...

salam abg man...
wuhai..pnjgnyo komen.hehe.. semput bacanyo.
Hari2 owang lwt blog abg man tau. Nnt kalo nk blajo bnyk2 lagi, roger je la. Kite leh lepak2 kat KFC or Mc'D yg de wireless. Ala.. Dtg skolah pon leh. dialu-alukan. Tapi bukan kat PM ok. Hihi.. Skt ati nih memikirkan..
Nnt jmpe kite crite2 ek..
bnyk bnda nk crite nih.huhu..
Abg man amik la award tuh tepek kat blog Abg Man. baru la meriah sket. Hihi....