Wednesday, March 18, 2009

Barang Mahal..

Uowls penah nmpok x bnda nih??? Kat Jakel bnyk jual bnda nih.. kat kdi lgsr bese2 xde mnda nih.. Cam cucuk sanggul kan??? Memula Dak Nuee nmpok bnda nih masa raya tahun lps. Kat Jakel gak la.. Kat Nagoya ke Kedai Kain Sinaran Mas ke xdo bnda nih.. Memula nmpok cam heran sgt. Cmne die wat lgsr tu gtu ek??? Ghupenye cucuk je besi pnjg 2 cam kite cucuk sggul tu ha...
Ni lagi.. Santek kan??? Sesuai ngan lgsir tuh.. Siap de mutiara2 lagik kat cucuk sanggul tuh. Very the classy.. Mewah sgt.. Huhu...
Igt kan leh dpt 3 RM10.. Ghupenye bapaknye mahal regenye Rm 39 satu cucuk lagsir tu je. Ni ha mnda nye.. Bersusun ats rak tuh. Patut la x laku. Mahal kebana. Kalo murah nak la Dak Nuee bli brg 14 ratus keping cucuk langsir nih.. Nan ado la Dak Nuee nk bli mnda2 mhl cenggini. Just nk cucuk lgsr kasik cantek je... Baik Dak Nuee bli baju ke kasit baru ke. Nmpok gak glamernye. hehe...

2 comments:

Tera said...

hehe dh mcm cucuk sanggul rambut je tu nuee.... mcm2 skrng ni erk, apepun sediakan duit je klu nak dpt benda2 comey camtu... ish, teringin pulan nk ganti yg kat umah ni.. sabo2!

nueeunlimited said...

hehe..btl 2 tera. ha..bleh sgt le 2 g jakel bli cucuk sanggul nih. lgsr lame pon nmpk baru kalo pki cucuk sanggul yg mahal nih.hehe...