Tuesday, February 10, 2009

De Le Tour De Langkawi...

Salam..arini 1 hari penat gilo.. Td pg ngajo la cam bese kan. Lam kol 1245, kami warga skolah da berbaris pan skolah.. Mau tunggu rombongan basikal lalu.. Dr assembly smlm da umumkan. But,sian bebudak x phm pobondo e yg diberitahu oleh GPK Ko-ku.. Diowang bygkan owang langkawi akn dtg coz.... DE LE TOUR DE LANGKAWI is here.....Kih3x.. Cian bebudak. Gaknye x penah nengok berita kot... So, mereka pon truja. Cecikgu pon same gak...
Uih..mano lah mamat2 pengayuh basikal nih.. Ponek den nunggu ha. Da la paneh berdonting nih!!! Cair mekap murah Dak Nuee nih. Kah3x...











Melampau x pompuan nih??!!!Huhu..Pakai payong punyer la besau. Spek itam lagik tuh. Pedulik hape Dak Nuee kan?? Jnji vogue gitu. bebudak ckp ticer lawa. Hiks.. Suka rrr...Ish. Menjeleskan cecikgu lain jek. Kih3x...









Ni reporter from Australia.. Siap ckp lg " saya oreng australia "..ha ko..dio speaking malay. Dio trn moto polis 2, trs die tnye polis 2 cmne nk ckp gtu.. Bagus kan die??











Tengok tuh bebudak kan main riang lagi.. Almaklum la.. 1st time beskal2 ni lalu pan skolah diowang. Taun dpn lalu tompek lain lak kot?? X pat la bebudak nih tgk lagi. Hihi...
Excited smpi bapak polisi lalu pon dibabainye.Kih3x...


video
Ok..kowang layan video mamat2 beskal nih. Diowang ngah laju coz nk daki bukit kat depan tuh..Ko tahu, msa diowang lalu bebudak tahap 1 cam ala2 tergamam. Yelah.. diowang kan kecik lagi. X expose lg menda2 nih seme.. Yg lbh excited bdk jah 5 n 6 le.. siap bersorak, wat poster lagi. Diowang da beso.. Da thu psl event2 nih. Sory ek kalo gambo video nih x clear sgt. Ate guna camera tepon je.. Mane nk clear kan??? Tapi ok la drpd xdo. Hehe... Layanzz.....

0 comments: