Thursday, October 09, 2008

iye ker....???

Iye ker Dak Nuee nmpk semakin gebu???
ghamai kawan Dak Nuee e-mail kata nmpk makin gebu...
Aarghhh......xleh jadi ni.esok gak smbung blk g klas tarian chacha.
Hai la badan, Hai la nyawa...
Makan ckit pun gebu, mkn bnyk lagi la tmbah gebu...
Ke baju Dak Nuee 2 membesar??kih3x....
Untuk pengetahuan kgkawan, bulan pose ni Dak Nuee turun
berat 5kg ( xkan la timbang 2 ghosak kot. kuek3x.... )
Tempah baju b4 pose, pas raya baju longgar la plak...
sebab tu nmpk Dak Nuee cam gebu je ( agaknye ler...ke ayat cover?? )
Xpe2...minggu dpn smbg pose 6 lak. InsyaAllah..
kpd kgkwn yang nak join Dak Nuee g aerobik cam biase kat Stadium
Tun Fatimah Bkt Serindit jom aarrrr...
Kalau gheghamai x la malu2 alam nnt.hehe....( Dak Nuee thu malu ke??)
X pun kta wat aerobik kat skolah je cam biaser.Ala...cam slalu kta wat
dpn opis 2.hihi...Jgn mrh ye Abg Norm. Kitorang smngat nak krskn badan.
Kui3x...
K lah..bnyk sgt type kang kurang lak lelemak kat jari Dak Nuee ni.Kueng3x..
Da...Sehingga ketemu lagi d lain episod..
Wah cam rancangan Upin & Ipin lak. Betul3x...
ok...
Cau Sin Ci...

Sape kah yang tergebu antara
3 jelitawan ini? Jika anda dapat teka,
hadiahnya penginapan sepanjang hayat
di rumah sendiri.hui3x...

1 comments:

nurul_tampin said...

5 kilo tuwunnn bulan puasa???
perghhh...
dasat2..
tp nmpk mcm besa jerkk kak long...
x kuwus x gebus
ahaksz